#1 Skrevet September 30, 2013 Ønsker å kjøpe ei hel og brukendes motorblokk med motorkode PB, EV,KT,JJ eller DX. Helst uten veiv,men lagerbukker må følge med. Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2013 Har en komplett jj du kan få for 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2013 Takker for tilbudet Gøran. Men jeg trenger kun ribba blokk med lagerbukker da jeg skal bruke blokka som basis for Oettinger motoren jeg skal bygge oppigjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2013 Må da være noen som har ei slik liggendes å slenge i vognskjulet sitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg hadde en DX motor som jeg til slutt gav vekk. Tror den bare står i veien for han som fikk den. Kan høre med han om han vil kvitte seg med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2013 Flott! Informer meg når du veit noe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 21, 2013 Opp igjen! Save a Oettinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...