Anbefalte innlegg

Sko starta bilen for å kjøra til jobb igår og då var batteriet flatt sjølv om eg hadde kjørt langt på søndagen.

så eg satt batteriet på lading i håp om å få start på bilen og komma meg på jobb å feilsøka litt i eine pausen. men då eg vrei om nøkkelen for å gløda idag so var det fullt liv i dashbordet :confused:

dette er ein passat 3bg 1,9tdi -01.

Film:

th_20131001_064521.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis var det berre batteriet som hadde gått av med pensjon. Det var lydane som fekk det til å høyre litt dyrare ut enn ka da eigentli va.

Så visst du sko starta dagen me da som høyrest ut som ein dverg har gått laus inne i dashbordet me ei skralla...sjekk batteriet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis var det berre batteriet som hadde gått av med pensjon. Det var lydane som fekk det til å høyre litt dyrare ut enn ka da eigentli va.

Så visst du sko starta dagen me da som høyrest ut som ein dverg har gått laus inne i dashbordet me ei skralla...sjekk batteriet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.