#1 Skrevet Oktober 1, 2013 Sko starta bilen for å kjøra til jobb igår og då var batteriet flatt sjølv om eg hadde kjørt langt på søndagen. så eg satt batteriet på lading i håp om å få start på bilen og komma meg på jobb å feilsøka litt i eine pausen. men då eg vrei om nøkkelen for å gløda idag so var det fullt liv i dashbordet dette er ein passat 3bg 1,9tdi -01. Film: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2013 Heldigvis var det berre batteriet som hadde gått av med pensjon. Det var lydane som fekk det til å høyre litt dyrare ut enn ka da eigentli va. Så visst du sko starta dagen me da som høyrest ut som ein dverg har gått laus inne i dashbordet me ei skralla...sjekk batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2013 Heldigvis var det berre batteriet som hadde gått av med pensjon. Det var lydane som fekk det til å høyre litt dyrare ut enn ka da eigentli va. Så visst du sko starta dagen me da som høyrest ut som ein dverg har gått laus inne i dashbordet me ei skralla...sjekk batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...