#26 Skrevet Oktober 24, 2013 Yeah, bare nappe ut hele greia og putte Hotfrog-en på plass der istedetfor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 24, 2013 Nah, jeg er veldig for Hot Frog men akkurat fjernstyrt webasto hadde jeg heller gått for om jeg hadde fått valget Finn ut hva som er galt du også er det feil på den så skal jeg nok klare å finne igjen hvor jeg kjøper ting ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2013 True dat! Det ser nok ut som om "combustion-air fan" er en greie som pleier å ta kvelden på Webastoer, funnet en på eBay til 1200 + 120 i frakt fra UK. Er fler som sliter med at den motoren går tregt, så tregt at den ikke klarer å sette seg igang. Fant også en Repair Guide og en "teilekatalog" til Webasto C og E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 24, 2013 Min "blower" har begynt å bråke litt og jeg lurer på om jeg skal skifte selv. Var dette det billigste du fant? Link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 24, 2013 Jeg fant denne, http://www.ebay.com/itm/Webasto-Thermo-Top-heater-combustion-air-motor-12volt-/271253639295 og bare den igrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...