#1 Skrevet Oktober 1, 2013 Har en AEB som er gått 230k, føler det er tid får å sjekke oljerør til å fra turbo. Er det inn på turbo eller ut av turbo, det tetter seg? Eller begge? Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2013 Det er tur røret som tetter seg. Det er utsatt for varme fra turboen og er ganske tynt. Retur ligger under og er større. Man får et "facelift" varmedeksel for å beskytte røret litt mot varme. Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2013 Takk for info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2013 Har en AEB som er gått 230k, føler det er tid får å sjekke oljerør til å fra turbo.Er det inn på turbo eller ut av turbo, det tetter seg? Eller begge? Noen som vet? Mener det er røret som er 9 på bildet som kokser. [ATTACH=CONFIG]206044[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2013 Har en AEB som er gått 230k, føler det er tid får å sjekke oljerør til å fra turbo.Er det inn på turbo eller ut av turbo, det tetter seg? Eller begge? Noen som vet? Mener det er røret som er 9 på bildet som kokser. [ATTACH=CONFIG]206044[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2013 (endret) Da mener du feil. Men tilførsel røret ligger rett ved/bak det røret du henviser til, er en del tynnere og blankt, ikke svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2013 (endret) Da mener du feil. Men tilførsel røret ligger rett ved/bak det røret du henviser til, er en del tynnere og blankt, ikke svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...