#1 Skrevet Oktober 1, 2013 (endret) Hei Ønsker å oppgradere s2n min så er på utkikk etter deler eller helst komplett oppsett. Eksosmanifold Dyser Turbo Intercooler. Downpipe Eksos (s2) Chip /hjerne - 3 bar mapsensor ++ Pm eller 41630366 Mvh Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2013 sikkert noen som skal oppgradere i vinter og kan selge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 28, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?262999-RS2-intercooler-eksosmanifold-og-tennplugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2013 Hei Ønsker å oppgradere s2n min så er på utkikk etter deler eller helst komplett oppsett. Ca rs2 eller noe mer. Manifold Dyser Turbo Intercooler. Downpipe Eksos Chip /hjerne ++ Pm eller 41630366 Mvh Even Hvor mye mangler du? Kan hende jeg har mye av det du jakter på :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2013 Ta kontakt på PM, hvis du vil har "første rett" til deg jeg skal selge. Har alt du trenger uten om turbo & manifold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2013 opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2014 ingen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2014 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2014 Har RS2 intercooler og originalt eksos til avant. Ellers orignal 315hk programvare, som du vet.. skal også opp til Auli (Nes) nå til tirsdag. Kan ta med ting ditt siden det ikke blir så langt unna Nord Odal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...