#1 Skrevet Oktober 1, 2013 Hei. Skal ta registerbytte på audien og lurer på om dere har noen fremgansmåter og gjøre dette på og MOMENT på veiv osv. Bilen har AC. Skal også bytte opphengslager på mellomaksling så er interisert i fremgangsmåter på deling av denne og hvis dere har. Og så har jeg litt problemer med tomgangen at den jager(+-100 omdr) og den kan og stoppe når jeg clutcher inn mot kryss av og til. Har sjekket vacum og trykkgate og dette er 100% tett så det er ikke det. deler som har vært byttet er vanntemp(hvit) bak på toppen, oppgraderte coiler fra Hansen motorsport, MAF (brukt), lamda, n75, hall-giver, plugger (orginal). Har og tatt komp test og den var jevn og fin på alle sylinderne. Har også prøvd med en annen tomgangs-motor uten resultat. Må innrømme at jeg begynner og bli rimelig lei etter flere timer feilsøking på dette: bh : Det jeg har som en mistanke kan være en dyse fordi når jeg hadde ute pluggene og så på stemplene så jeg at stempel nr4 var litt svart oppå (sikkert koks) mens alle de andre var rene så skal få testet de da. Ellers så ligger det ingen feilkoder i vagcom. Håper på masse svar:) Mvh Ivan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2013 Hei. Hvor langt er den gått?? Hadde samme problem, med at den stoppet inn mot kryss med clutch inne, da var det like før bensinpumpa ga seg ;-( Regreim tar enn 3-4 timer ,ta av fanger og sving radiator til side ,da er det grei skruing resten. ps. jeg bytter alltid det nederste reimhjulet og rullelager. mvh Christer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2013 http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4timing.htm. http://forum.vacn.no/showthread.php?167917-Samletr%E5d-motor-2-2-20VT-(AAN-ADU-ABY-3B)-gir-svar-p%E5-alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2013 den e vell gått 270000 så det e vell kansje ikkje usansynlig at den e på tur:) ja har kjøpt alt tell regbytte:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2013 Hei Ivan, velkommen til klubben. Jeg tror jeg har en org. bensinpumpe liggende om du finner ut at du vil prøve det. Hvilken farge er det på din S6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2013 Hei Ivan, velkommen til klubben. Jeg tror jeg har en org. bensinpumpe liggende om du finner ut at du vil prøve det. Hvilken farge er det på din S6? Ja det hadde vært knall hvest du har:) skal prøve å få sjekka dys`n først da æ e litt usikker på de. audien e mørkeblå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2013 Verdens deiligste biler.. Sjekk også resirkventil, jeg hadde masse tull med stopp inn mot kryss før jeg byttet til en 'bombesikker' TurboXS. Ellers er som du selv sier vakuumproblemer som oftest forårsaker dette, men det har du jo alt sjekket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2013 Verdens deiligste biler.. Sjekk også resirkventil, jeg hadde masse tull med stopp inn mot kryss før jeg byttet til en 'bombesikker' TurboXS. Ellers er som du selv sier vakuumproblemer som oftest forårsaker dette, men det har du jo alt sjekket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...