Hvordan jekk bruker dere med sideskjørt på A4?

Anbefalte innlegg

Hvordan jekk bruker dere med sideskjørt på A4?

Holdt på å montere sideskjørt i dag, men fikk ikke til å jekke bilen med skjørtene på... :(

Hvodan jekk må jeg skaffe meg? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Spesielt laget for kanalskjørt". Den er jo prikk lik enhver saksejekk som ligger i enhver japsebil på hoggeren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør bilen opp på planker, så den bygges opp fra gulvet/bakken, så funker vel stort sett enhver garasjejekk iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saksejekk er ikke noe morro å jekke med, er så jævlig tungt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk garasjejekk og evt planker som nevnt over. Får du garasjejekken under bilen hever du den foran eller bak. Slipper å ta en og en side. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en jekk på NBS beregnet for biler med sideskjørt, men har ikke pers. erfaringer.

 

link her: http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0138&ASP=233530&Type=Audi&Model=A4&Year=1996

Takker Ola, skal ta meg en tur å sjekke om jeg finner en slik... :)

 

Bruk garasjejekk og evt planker som nevnt over. Får du garasjejekken under bilen hever du den foran eller bak. Slipper å ta en og en side. ;)

Garasje jekken min har blitt sjålet: gråter : +er redd fronten kommer til å ta nedi foran!?

 

Takk til dere andre også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Ola, skal ta meg en tur å sjekke om jeg finner en slik... :)

 

 

Garasje jekken min har blitt sjålet: gråter : +er redd fronten kommer til å ta nedi foran!?

 

Takk til dere andre også :)

får en garasjejekk til en 200 lapp på Biltema :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får en garasjejekk til en 200 lapp på Biltema :)

Er den brukbar da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasje jekken min har blitt sjålet: gråter : +er redd fronten kommer til å ta nedi foran!?

 

Det var vel derfor Ørjan kom med dette forslaget : ;)

 

Ørjan Suvdal Kjør bilen opp på planker, så den bygges opp fra gulvet/bakken, så funker vel stort sett enhver garasjejekk iallefall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, tror egentli ikke jeg kommer til med jekk foran på min A4 når jeg tenker meg om... : rolleyes

 

CIMG1928.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi! Lowrider. Blir slutt på å skli i storgata nå da. Du tar jo nedi. :D

 

Dersom bilene er for lav foran for garasjejekk, kjører jeg den inn fra siden like bak eller foran hjulet. ETTER at jeg har kjørt bilen opp på noen planker.

 

Jeg kjøpte min garasjejekk på Europris. Betalte rundt 2-300 for den og den virker helt bra. Er på 2 året no elns.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk garasjejekk og evt planker som nevnt over. Får du garasjejekken under bilen hever du den foran eller bak. Slipper å ta en og en side. ;)

 

Hvor er det du plasserer jekken da ? Hadde store problemer med å finne et sted å gjøre av bukkene når jeg skulle ha 80en min opp i fra bakken for å komme til under. Vil jo ikke ødelegge kanalene heller : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag hevet jeg bilen til fatter noen centimeter ved å sette jekken på innfestingen til bærebro. Det finnes mange plasser som er harde nok. :)

 

Bak har jeg kun hevet biler med stiv bakaksel, og da er det heller ikke noe problem. :D Bare å lete litt det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag hevet jeg bilen til fatter noen centimeter ved å sette jekken på innfestingen til bærebro. Det finnes mange plasser som er harde nok. :)

 

Bak har jeg kun hevet biler med stiv bakaksel, og da er det heller ikke noe problem. :D Bare å lete litt det.

 

Var litt skeptisk til å sette jekken på innfestingen til bærbroene, men det er godt mulig det går bra.

 

Passaten har jeg løfta på bakstillingen, men det går jo ikke på audien, siden den har quattro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt skeptisk til å sette jekken på innfestingen til bærbroene, men det er godt mulig det går bra.

 

Passaten har jeg løfta på bakstillingen, men det går jo ikke på audien, siden den har quattro :)

Er et lite problem dette...

Kommer ikke til med garasje jekk foran eller bak så jeg må inn fra siden...

Brukte en garasjejekk i på det første hjulet når jeg monterte senkesett,

men det virket ikke som det var noen god ide så jeg brukte heller orginaljekken på de siste...

Det er vell noen hær som sideskjørt på A4'n sin...

Hvilken jekk bruker dere? NBS sin eller?

 

PS: Knut Arne, bilen er ikke fult så lav som det ser ut på bildet...

Går heilt greit å skli igjennom storgata... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lirk jekken forbi hjulet og sett den inn under bærearmene eller nå hva det heter..Gjode det på A3`en min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør bilen opp på en tjukk planke, bruk garasjejekk på brua de tjukke bjelkene som går litt bakover på langs, da får du begge hjula (samme siden) i været samtidig, det gjør jeg på min.

 

Charactere sideskjørtene mine er tilpasset slik at det går an å bruke orginaljekk...men garasjejekk er mere effektivt... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør bilen opp på en tjukk planke, bruk garasjejekk på brua de tjukke bjelkene som går litt bakover på langs, da får du begge hjula (samme siden) i været samtidig, det gjør jeg på min.

 

Charactere sideskjørtene mine er tilpasset slik at det går an å bruke orginaljekk...men garasjejekk er mere effektivt... :)

Hvordan ser sideskjørtene dine ut?

Lurte litt på om jeg kunne skjære inn noen spor på undersiden av skjørtet som jeg får plass til jekken i... om det kunne gå... : klø :

Takk for alle forslag så langt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alltid kjørt opp på planker foran/bak og brukt garasjejekk.

 

Denne jekken er ikke så lett å få tak i, men den funket meget bra :D

 

jekk.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ser sideskjørtene dine ut?

Lurte litt på om jeg kunne skjære inn noen spor på undersiden av skjørtet som jeg får plass til jekken i... om det kunne gå... : klø :

Takk for alle forslag så langt :D

Lurt litt på dette jeg å, å skjære noen spor på undersiden av skjørtene på hver side. er jo sannsynligvis en mulighet...

 

Noen som har prøvd jekken fra NBS??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå man allikevel er igang med å modifisere bilene så mye som alle gjør, så hvorfor ikke montere luftjekker rundt hele veien? bare koble til kompressoren til en liftenippel i bagasjerommet eller noe sånn... Poff så henger alle fire hjul i lufta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå man allikevel er igang med å modifisere bilene så mye som alle gjør, så hvorfor ikke montere luftjekker rundt hele veien? bare koble til kompressoren til en liftenippel i bagasjerommet eller noe sånn... Poff så henger alle fire hjul i lufta...

 

Har tenkt tanken.. hadde vært gromt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå man allikevel er igang med å modifisere bilene så mye som alle gjør, så hvorfor ikke montere luftjekker rundt hele veien? bare koble til kompressoren til en liftenippel i bagasjerommet eller noe sånn... Poff så henger alle fire hjul i lufta...

 

: haha : Hadde det bare vært penger igjenn så... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.