#1 Skrevet Oktober 2, 2013 Ønsker og kjøpe 2 org rs4 turboer til b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2013 Ønsker og kjøpe 2 org rs4 turboer til b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2013 Trenger ikke være strøkne eller funke som de skal... Bare husene osv er ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2013 Trenger ikke være strøkne eller funke som de skal... Bare husene osv er ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2013 RS6 turboer er ikke int ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2013 dem er vel ikke bolt on s4 ? er det ikke noe forskjell på de ett sted ? husker ikke helt forskjellen på dem jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2013 Ikke jeg heller.....er sikkert noen her inne som vet forskjellen, men tror ikke det er veldig mye du må modifisere for å få de til å passe, har begge downpipene også om du evt trenger di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2013 Pris da , ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2013 2000,- for alt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2013 Jeg har 2 liggende hos meg, men de tilhører Thomas Skaala, send han en PM og hør. De har ikke gått mange KM, men et kompressorblad på den turboen med sving på trykksiden har fått en bitteliten bøy. Lader helt 100, men den "piper" litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2013 rs4 el rs6 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2013 RS4, B5.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2013 Ok , har sendt pm men ikke fått noe svar , noen som vet ang rs6 da ? Er det kompressor huset som ikke er likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 10, 2013 Han er sannsynligvis i Kina på jobb så begynner vel på jobb om en drøy time 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2013 RS6 har annan fläns till downpipe, också måste man byta/bygga om wg klockor.. Om det inte är intressant Even, så är jag intresserad i RS6 turbos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 12, 2013 Har fått tak i rs4 turboer :-) trengte ikke lenger en fem min unna husveggen da håkenstad hadde liggende :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 12, 2013 Men rs4 dyser er jeg ute etter :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 13, 2013 Okay Jag har i och för sig rs4 dyser här, inte helt bestämt om jag ska ha de kvar.. Tror nog jag behöver större 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 13, 2013 Ja jeg også tror du trenger større :-)... Har du noe ide om map i org s4 hjerne for dette ? Jeg har en orginal rs4 hjerne liggende men vet ikke om jeg får brukt den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 14, 2013 Hehe, kan fort tänkas det ja:) Det går helt fint med s4 ecu, bara få med alla specs på motor och flasha ett grundmap till bilen och logga. Är egentligen bara sw som skiljer på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...