Anbefalte innlegg

Blir det møte i morgen? :) Skal gjerne en tur ned til haugesund så det hadde kanskje passet å bli med for en gang skyld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det møte i morgen? :) Skal gjerne en tur ned til haugesund så det hadde kanskje passet å bli med for en gang skyld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått litt i glemmeboka, men tar gjerne turen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gått litt i glemmeboka, men tar gjerne turen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også glemt dette ut i all husbyggingen, kan komme en tur om det er noen folk som kommer, men 2 stk er ikke mye...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også glemt dette ut i all husbyggingen, kan komme en tur om det er noen folk som kommer, men 2 stk er ikke mye...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant :) Da blir det nok heller å jobbe litt inn i kveld. Tar det til våren heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant :) Da blir det nok heller å jobbe litt inn i kveld. Tar det til våren heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag passe faktisk meget godt da jeg skal være på nordheim litt over kl 19 uansett

 

Prøver å svinge innom. Blir sikkert i nye konebilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag passe faktisk meget godt da jeg skal være på nordheim litt over kl 19 uansett

 

Prøver å svinge innom. Blir sikkert i nye konebilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde nesten tatt turen eg o....siden eg nettopp har kosta støvet av medlemskapet mitt.....lenge siden eg har vært noe aktiv her.Ka som er den nye konebilen da Geir.

Har kjøpt meg ny bil sjøl (ikje ny men brukt jaffal)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde nesten tatt turen eg o....siden eg nettopp har kosta støvet av medlemskapet mitt.....lenge siden eg har vært noe aktiv her.Ka som er den nye konebilen da Geir.

Har kjøpt meg ny bil sjøl (ikje ny men brukt jaffal)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.