01E 6 trinns DSY S4 Girkasse med oljekjøling

Anbefalte innlegg

Selger 6-trinns fra 1998 S4 pre-facelift, DSY girkasse. Plukket ut grunnet ulyd på 4 gir. Girer fint, 0 sync problemer bare ulyd på 4 gir.

Den har uttak til oljekjøling.

 

HBO 2000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger 6-trinns fra 1998 S4 pre-facelift, DSY girkasse. Plukket ut grunnet ulyd på 4 gir. Girer fint, 0 sync problemer bare ulyd på 4 gir.

Den har uttak til oljekjøling.

 

HBO 2000kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du om denne passer på 2001 RS4?

 

Har ulyd i kassa mi også, i forskjellige gir og tenkte å få tak i en girkasse, og overhale den hos noen drevne folk (tips mottas med stor takk!) og bytte på RS4'en.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal passe greit på denne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, passer dette. Kassen jeg monterte inn igjen var fra en RS4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, godt å vite.

 

Jeg har skjønt at det er veldig veldig lite som skiller den kassa på S4, og RS4? At 4. gir har litt kortere utveksling, er det så?

Jeg har sendt mail til Jonus Racing angående overhaling, så jeg kan sende deg en PM når jeg hører noe mer om synspunkter og pris på overhaling. Veldig interessert egentlig. Tror det vil være letteste løsning for meg hvertfall, og bare bytte ut med en overhala, enn å ta ut den som er nå, og overhale den.

 

Men du hører ifra meg om det blir aktuelt! :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.