#1 Skrevet Oktober 3, 2013 Hei folkens! Jeg har nå søkt litt rundt på nettet, for å komme meg videre i dette prosjektet.. Men jeg står mer eller mindre fast... Jeg har motor-varmer ifra før, så det jeg må, er å montere en T-split på kabelen som er koblet til inntaket i fangeren.. Det er her problemet ligger... Denne kabelen kommer jeg ikke til! Noen som har vært borti dette før og har noe tips & triks? Hva må demonteres for å komme til? Hvis fanger må av, så er neste spørsmål, hvor er skruene, og hvordan? Håper noen kan hjelpe til med dette, må ha på plass før kulden slår til for fullt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2013 Hei folkens! Jeg har nå søkt litt rundt på nettet, for å komme meg videre i dette prosjektet.. Men jeg står mer eller mindre fast... Jeg har motor-varmer ifra før, så det jeg må, er å montere en T-split på kabelen som er koblet til inntaket i fangeren.. Det er her problemet ligger... Denne kabelen kommer jeg ikke til! Noen som har vært borti dette før og har noe tips & triks? Hva må demonteres for å komme til? Hvis fanger må av, så er neste spørsmål, hvor er skruene, og hvordan? Håper noen kan hjelpe til med dette, må ha på plass før kulden slår til for fullt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2013 Er jo umulig å si hvor den kabelen har blitt lagt uten å fysisk se på bilen:p Her må du nesten se selv, og demontere plate under motor hvertfall, for den kabelen går rett til motorvarmerelement... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2013 Er jo umulig å si hvor den kabelen har blitt lagt uten å fysisk se på bilen:p Her må du nesten se selv, og demontere plate under motor hvertfall, for den kabelen går rett til motorvarmerelement... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2013 Er jo umulig å si hvor den kabelen har blitt lagt uten å fysisk se på bilen:p Her må du nesten se selv, og demontere plate under motor hvertfall, for den kabelen går rett til motorvarmerelement... Beklager sent svar.. Bedre sent enn aldri? Jeg har en fyr som skal trekke kabel for meg fra fanger (splitte denne med Y-splitt) og trekke igjennom torpedo.. Jeg har ikke utstyret til å få bilen høyt nok opp, og tørr ikke ligge under den med jekk/støttebukker mot grus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...