Dør fra A6 til Allroad 2001 mod passer om hverandre?

Anbefalte innlegg

ja.. Allroaden er på lakkering og når verkstede sand blåste fører døra er det så lite i gjenn at det ikke er vits og legge no lakk over så jeg må ha ny dør,, så mitt spørsmål passer dørene fra A6 over på A6 Allroad, jeg har trua på at selve døra skal passe men litt mere skeptisk på pyntelistene på siden av døra. evt hvor får jeg tak i ny/brukt dør fort som F###

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. Allroaden er på lakkering og når verkstede sand blåste fører døra er det så lite i gjenn at det ikke er vits og legge no lakk over så jeg må ha ny dør,, så mitt spørsmål passer dørene fra A6 over på A6 Allroad, jeg har trua på at selve døra skal passe men litt mere skeptisk på pyntelistene på siden av døra. evt hvor får jeg tak i ny/brukt dør fort som F###

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 99% sikker på at døren er den samme, men noen med delekatalog kan vel bekrefte dette. Evt kan du jo ta en tlf til deledisken på din nærmeste Audi-handler og spørre om de kan sjekke opp delenummerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 99% sikker på at døren er den samme, men noen med delekatalog kan vel bekrefte dette. Evt kan du jo ta en tlf til deledisken på din nærmeste Audi-handler og spørre om de kan sjekke opp delenummerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke pyntelister på allroaden? Om den passer vil det sikkert gi et cleant utrykk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke pyntelister på allroaden? Om den passer vil det sikkert gi et cleant utrykk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den alu lista i bunn av døra som ikke er på A6 kun allroad, skal til møller i mårra og høre, A6 dører er litt. Lettere å få tak i en allroad deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er den alu lista i bunn av døra som ikke er på A6 kun allroad, skal til møller i mårra og høre, A6 dører er litt. Lettere å få tak i en allroad deler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døra til allroad har dele nr 4Z7831051A på venstre forran. Mens på A6 avant er dele nr 4B0831051D. så i følge delenr er dette to forskjellige dører..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døra til allroad har dele nr 4Z7831051A på venstre forran. Mens på A6 avant er dele nr 4B0831051D. så i følge delenr er dette to forskjellige dører..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte meg, blir vell til og bestille en ny en. Det koster vell kling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte meg, blir vell til og bestille en ny en. Det koster vell kling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse a6 til høgging på finn med strøkene dører

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Masse a6 til høgging på finn med strøkene dører

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre med Karroseri grossisten om de fører dører til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre med Karroseri grossisten om de fører dører til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordnet seg de hadde overdrivi no grusomt med hvor dårlig døra var, se bilde jeg la i tråden min,,, det klarte de og fikse, var bare veldig lite gods i gjenn i et lite hjørne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordnet seg de hadde overdrivi no grusomt med hvor dårlig døra var, se bilde jeg la i tråden min,,, det klarte de og fikse, var bare veldig lite gods i gjenn i et lite hjørne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forskell på dørene ja. A6 har list midt på døra mens Allroad har helt "cleane" dører.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.