#1 Skrevet Oktober 3, 2013 (endret) Da jeg nå har tatt av sommerdekkene som fulgte bilen og satt på vintergummi legges disse dekkene ut for salg Dekkene er som tittelen sier Yokohama Advan Sport i 265/30-19 , er 6mm med mønster igjen på disse så burde fint holde en sesong Prisantydning 2000,- / BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2013 (endret) Da jeg nå har tatt av sommerdekkene som fulgte bilen og satt på vintergummi legges disse dekkene ut for salg Dekkene er som tittelen sier Yokohama Advan Sport i 265/30-19 , er 6mm med mønster igjen på disse så burde fint holde en sesong Prisantydning 2000,- / BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2013 jeg kjøper di for 2000kr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2013 SOLGT !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...