Anbefalte innlegg

Følger også med noen slanger, men mangler trykkrøret. Se bilde for hva jeg har.

Gies bort mot henting, dersom det skal sendes vil jeg ha 200kr for bryderiet i tillegg til fraktkostnader.

Tlf 414 32 885, delene ligger i Sandvika.

[ATTACH=CONFIG]206111[/ATTACH]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Følger også med noen slanger, men mangler trykkrøret. Se bilde for hva jeg har.

Gies bort mot henting, dersom det skal sendes vil jeg ha 200kr for bryderiet i tillegg til fraktkostnader.

Tlf 414 32 885, delene ligger i Sandvika.

[ATTACH=CONFIG]206111[/ATTACH]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar de! Ordner med henting eller frakt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar de! Ordner med henting eller frakt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaaat du ikke spør! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaaaat du ikke spør! :D

Ola, kanskje du kan hente dem og ta dem med til Oslo Motorshow der du treffer Finn Kristian. Eller ble dette mange kokker og mye søl på gode avtaler som allerede er gjort. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hva Ola mener jeg, men delene ligger her fortsatt. Ser at Finn K. har litt trøbbel med bilen sin om dagen, så har vel ikke hatt tid til å ordne frakt enda. Men tanken bak å gi bort delene er jo at de forsvinner ut av en overfylt bod snarest mulig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukker de gjerne opp "innen kort tid" jeg, dersom ikke Finni får dreis på tingene. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plukker de gjerne opp "innen kort tid" jeg, dersom ikke Finni får dreis på tingene. ;)

Var ikke klar over at du behøvde noe slikt, de har jo bare ligget ute på billigsalg i 2-3 år uten særlig respons ;)

Har fått PM fra Finn K. i dag, så regner med at det går i orden. Hvis ikke skal jeg slå på tråden til deg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.