#1 Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som har tid å ta en diagnose på en audi a8 i Trondheim. Har en kompis som trenger å skjekke hvorfor motorlampen lyser. Han er villig å betale noen kroner for hjelpen:) Send en meld på mob nr 95926332 Markus. Håper noen kan hjelpe han snarest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2013 Noen som har tid å ta en diagnose på en audi a8 i Trondheim. Har en kompis som trenger å skjekke hvorfor motorlampen lyser. Han er villig å betale noen kroner for hjelpen:) Send en meld på mob nr 95926332 Markus. Håper noen kan hjelpe han snarest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2013 Bump for kompissen min :-) haster da bilen har gått i nødmodus (pga motorlampe?) og glødeplugg lampen blinker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2013 Bump for kompissen min :-) haster da bilen har gått i nødmodus (pga motorlampe?) og glødeplugg lampen blinker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2013 Stor takk til Øystein Gimnes for at han stilte opp for en annen VAG entusiast!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2013 Stor takk til Øystein Gimnes for at han stilte opp for en annen VAG entusiast!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2013 Bare hyggelig,skal nok ta en nærmere kikk på denne bilen da det viste seg å være en slik jeg har tenkt meg etterhvert (A8 4.2tdi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...