#1 Skrevet Oktober 3, 2013 Har en 07 mod A4 2.0T bensin, og har lagt merke til at tempraturen under kjøring varierer fra 90grader til rundt 75 når det er mye nedoverbakker eller lite belastning på motor. Er dette normalt eller er termostaten begynnt å lukke seg for seint? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2013 Har en 07 mod A4 2.0T bensin, og har lagt merke til at tempraturen under kjøring varierer fra 90grader til rundt 75 når det er mye nedoverbakker eller lite belastning på motor. Er dette normalt eller er termostaten begynnt å lukke seg for seint? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2013 Er ikke normalt, kan være termostaten, eller tempsensoren som tuller. Temperaturen skal likke på ca 90 grader konstant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2013 Er ikke normalt, kan være termostaten, eller tempsensoren som tuller. Temperaturen skal likke på ca 90 grader konstant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2013 Var det jeg regna med. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2013 Var det jeg regna med. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2013 Om du har en kompis med VAGCOM så kan du ta en diagnose, samt lese av diverse tempfølere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2013 Om du har en kompis med VAGCOM så kan du ta en diagnose, samt lese av diverse tempfølere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2013 Virker som termostaten står åpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2013 Virker som termostaten står åpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2013 Skal ikkje stjele tråden, men bilen min går frå 60-70 til 90 grader når eg kjører. Kan det ver samme problemet der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2013 Skal ikkje stjele tråden, men bilen min går frå 60-70 til 90 grader når eg kjører. Kan det ver samme problemet der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2013 Mest sannsynlig samme feil hos deg og Stokke, Termostaten eller Tempføleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2013 Mest sannsynlig samme feil hos deg og Stokke, Termostaten eller Tempføleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2013 Hadde problemet på min B5, spessielt i nedoverbakke, tempen sank med en gang, byttet termostat og alt var ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2013 Hadde problemet på min B5, spessielt i nedoverbakke, tempen sank med en gang, byttet termostat og alt var ok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...