Anbefalte innlegg

Kordan fjærne setebelte amarok?

Har vert inne på codingen og finner den men får eit varsel som eg ikkje tørde og trykke meg forbi.

Noen som har gjort dette?

Ingve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan fjærne setebelte amarok?

Har vert inne på codingen og finner den men får eit varsel som eg ikkje tørde og trykke meg forbi.

Noen som har gjort dette?

Ingve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å svinge med moralstokken her, men er det ikke mye enklere å bare ta på seg setebelte? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meningen å svinge med moralstokken her, men er det ikke mye enklere å bare ta på seg setebelte? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ein kundebil.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ein kundebil.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig upraktisk når en først skal bruke setebeltet...

Er ikke denne varsleren så lett som å koble til jord, eller virka det bare på eldre biler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig upraktisk når en først skal bruke setebeltet...

Er ikke denne varsleren så lett som å koble til jord, eller virka det bare på eldre biler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal gå ann å kode vekk denne ja. Du finner den under "Central Electronics - Coding - Long Coding Helper" som en ganske intuativt valg. Varslet du får opp kan du prøve å trykke gå videre på så kan det løse seg, ellers skjer det ingenting i de tilfeller jeg har vært borti det. Jeg tar ikke ansvar dersom noe skulle dukke opp heller, så har vi det klart før du prøver ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal gå ann å kode vekk denne ja. Du finner den under "Central Electronics - Coding - Long Coding Helper" som en ganske intuativt valg. Varslet du får opp kan du prøve å trykke gå videre på så kan det løse seg, ellers skjer det ingenting i de tilfeller jeg har vært borti det. Jeg tar ikke ansvar dersom noe skulle dukke opp heller, så har vi det klart før du prøver ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg aldri vært innom dette på noen VW eller Audi, men på Peugeotene (2012 og 2013-modeller av Partner og Expert) vi har på jobb var det så enkelt som å nappe ut den elektriske kontakten til setebeltelåsen under setet. Kontakten er en NO, så dermed vet ikke systemet forskjellen på om beltet er på eller kontatken dratt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg aldri vært innom dette på noen VW eller Audi, men på Peugeotene (2012 og 2013-modeller av Partner og Expert) vi har på jobb var det så enkelt som å nappe ut den elektriske kontakten til setebeltelåsen under setet. Kontakten er en NO, så dermed vet ikke systemet forskjellen på om beltet er på eller kontatken dratt ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.