#1 Skrevet Mai 23, 2005 Som tittel sier: Hvor mange pleier det å stille på "treffene" på MC Donald ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 varierer.. men sånn ca 10-15-20 stk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 hvis du komme så blir me 21 neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Mener det faktisk har ligget stabilt over 20 (mellom 20-25) biler det siste året. Og over 30-35 folk. Men dette variere litt fra gang til gang. Men det er iallefall blitt en stor finn gjeng: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 Håper å få med meg mitt første treff neste måned. Er på jobb, men tror jeg skal klare å bli ferdig i tide. Kanskje jeg må ta med navneskilt til alle og kamera, slik at det går an å huske navnene også (tror jeg er på grensa til verdens dårligste når det gjelder navn ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2005 det er det siste du trenger å uroe deg for.. jeg tror nok jeg er den aller verste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2005 det er det siste du trenger å uroe deg for.. Er ikke særlig urolig ! Mye letter å kjenne/huske igjen bilene til folk. Blir vel mye "Han med røde Golf'en" o.l. for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2005 hehe.. kjenner til det.. har vært små-aktiv i 10 mnd.. men kan enda ikke alle navna.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2005 hehe.. kjenner til det.. har vært små-aktiv i 10 mnd.. men kan enda ikke alle navna.. Test....ka hette han med den kule blå A6en??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2005 han hette svein "mr. offshore" liland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 24, 2005 Når vi snakker om lokallagstreff... Neste treff har jeg MULIGENS fått nytt fotoapparat (EOS 350D). Hadde det vært interesse for kolonne og 'i-fart' bilder hvis været er bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 24, 2005 jaaaaaaaaaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2005 Test....ka hette han med den kule blå A6en??? Svein "kræsja bilen" Liland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 24, 2005 Svein "kræsja bilen" Liland Svein "eflaueforåhakrasjabilenåtørrikkjekomma" Liland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 27, 2005 E litt dårlig på å treffe riktig dato...! E det samling neste søndag? Første i månden? Har bomma et par gang.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 27, 2005 E litt dårlig på å treffe riktig dato...! E det samling neste søndag? Første i månden? Har bomma et par gang.... Jepp. søndag 5 juni. Bare å sette av datoen det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 27, 2005 søndag om en uke ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 27, 2005 Første søndag i måneden. 5. juni 2005. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...