#1 Skrevet Oktober 4, 2013 (endret) Hei Jeg fikk disse med felgene med som vinterhjul til min 06 Audi A3 Sportback men de mangler senterkoppene.. noe som ikke ser bra ut.. Så jeg bare lurer på om det er noen her som veit hva slags merke de felgene er eller hvor jeg kan få tak i senterkopper? [ATTACH=CONFIG]206162[/ATTACH] Mvh Olav G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2013 (endret) Hei Jeg fikk disse med felgene med som vinterhjul til min 06 Audi A3 Sportback men de mangler senterkoppene.. noe som ikke ser bra ut.. Så jeg bare lurer på om det er noen her som veit hva slags merke de felgene er eller hvor jeg kan få tak i senterkopper? [ATTACH=CONFIG]206162[/ATTACH] Mvh Olav G 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2013 Står ingenting baki felgen? Hvem som har lagt de, noen nummer eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2013 Står ingenting baki felgen? Hvem som har lagt de, noen nummer eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?229218-quot-Hvilke-felger-er-dette-quot-tr%E5den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?229218-quot-Hvilke-felger-er-dette-quot-tr%E5den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2013 Mener de heter Estoril og er en orginalfelg til golf v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2013 Mener de heter Estoril og er en orginalfelg til golf v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2013 tusen takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2013 tusen takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2013 Kan aldri tenke meg at orginale felger blir levert med doble bolthull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2013 Kan aldri tenke meg at orginale felger blir levert med doble bolthull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2013 fant ingen skrift inni felgen men skal sjekke nærmere på alle 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2013 Kan aldri tenke meg at orginale felger blir levert med doble bolthull. Enig, samt at en originalfelg ALLTID har logoer og delenummer til bilfabrikanten, uansett hvor den hører hjemme. Enten under boltdekselet, eller på baksiden av eikene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2013 Takk for alle svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...