#1 Skrevet Oktober 5, 2013 Hei, som overskriften sier så vurderer jeg kjøp av nybil. En a4b7 2007 med 3.tdi motor og selvfølgelig quattro Noen som har erfaringer med denne motoren? Drivstoff forbruk, problemer med motoren, registerreim eller kjede? Og diverse andre ting som jeg ikke kommer på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2013 Denne motoren er veldig sjelden i denne bilen, så jeg svarer på hvordan 3 literen er i A6 fra samme årgang. Denne har registerkjede som har vist seg å være veldig bra. Gjengangerne er glødeplugger, gasspjeld og innsugsmanifoldspjeld på begge sylinderrekker. Ellers er dette knallgode motorer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2013 Jaokei Har du chippet din,hvilken effekt fikk du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg har ikke den motoren i min, men jeg "skrur" på dem ukentlig;) derfor jeg la ut min erfaring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...