originalt Westfalia avtagbart tilhengerfeste til Audi 80 Avant/RS2

Anbefalte innlegg

Ble ikke noe av planene mine med å få hengerfeste på RS2en, så jeg selger nå dette.

 

Det kommer komplett med ramme, ubrukt kule og helt nytt ledningsnett med check control.

 

Prisantydning er 3k + frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan informere om at dette passer finfint på sedaner også. Har likedan på 80 quattroen min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette ledningsnettet? Må man dra ledninger helt fram eller kan man koble seg på lampeholderene bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette ledningsnettet? Må man dra ledninger helt fram eller kan man koble seg på lampeholderene bak?

 

Det er et universalnett som kobles til lampeholderene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byr deg 2000,-

 

takker for bud, men det blir for lite.....kan møte deg på halvveien 2500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay går bra det. Kan du legge ut ett bilde av det? Vet du hvordan RS fangeren blir seende ut med dette montert? Stort hull i bunn eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du bor på Sandnes, så det er ikke rare turen for å hente...draget har stått på bil, men kula og ledningsnett er ubrukt. Du må fjerne litt av fanger i underkant, men blir omtrent ikke synlig

 

Ring eller send en sms til fire-8-seks-0-2555 så tar vi det derfra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.