Kjøleveske problem!!! HJELP!

Anbefalte innlegg

Har eit stort problem...

kjølevesken forsvinner plutselig.. er vått på pasasjesiden og det lokter kjøleveske i bilen..

og når eg slå av varmeapparate så holder den på kjølevesken.. Så det eg tror er att varmeregistere? er gåent...

er det lett og finne ut? lett og bytte?

Bilen er ein 02modell Passat 3BG.

På forhånd takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som varmeregistret ja, men det er ikke lett og bytte, rett og slett en drit jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka tar eit verksted og skifte det då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare registeret koster rundt 2500kr ifølge ETKA, og de i filmen skrev på en kommentar at det tok ca en dag og bytte det.. så blir endel tusenlapper i arbeidspenger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen noe tips om kordan eg kan sjekke att det er den som er feilen? litt kjipt og gjøre ein sånn jobb uten og være 110% sikker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, kan vell koble i fra slangene inn på varmeregisteret, demontere hanskerommet, sett på en hageslange på varmeregisteret og se hvor det drypper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka slange er det? var ute i sted og så litt.. er di som går inn på samme side som luftfiltere er?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er to stk, tur/retur rør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.