#1 Skrevet Oktober 6, 2013 Hei! Spm er passer Audi 90 sedan baklykter på en s2 stv karroseri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2013 Ja, det gjør de. Har sett noen som bruker 90 bakplaten på 80 avant for S4-look. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2013 Ahh, ja jeg tenker på bakplate Og ytterlyktene da eg har funnet et sett med orginal sot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2013 Ja, baklyktene + refleksplate går over. Men du må modifisere håndtaket litt + justere inn den originale slakken i åpnemekanismen i bakluka. Gjorde dette på min, ble knallbra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2013 Tøft da blir det handel!:-D jeg har bakplate nå men den er så sprukket og stygg.. Og åpningsmekanismen er modda trenger jeg da og ordne noe på den nye bakplata? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2013 Selve 90 refleksplata trenger du ikke å røre, annet enn tetningsmasse Kun åpningsmekansimen + fjerne plasten på håndtaket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...