#1 Skrevet Oktober 6, 2013 Driver å overhaler en k04 for å drepe litt død tid. Hadde 2stk sånne overhalings-kit liggende, så hvorfor ikke prøve. Men, i ene kittet var det 2 glidere, en med større hull enn oem. Bedre smøring kansje? Hvilke skal jeg montere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2013 Ingen med en ide? Det er altså del nr1 på tegningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2013 jeg vil tro det er en oppgradering, så lenge du veit du har rett sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2013 På kittet står det k03/k04. Tror jeg peiser inn den med store hull, mere olje kan jo ikke skade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2013 Er de helt like i lengde å slikt da? Jeg ville satt i den orginaltypen om jeg var usikker. Er vel ikke som regel ikke i turboen smøringsproblemene ligger på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2013 Update: monterte den som var lik orginale bare litt større utfresning i olje sporet på innsiden mot aksling. Har nå kjørt en del med denne, og vil si at det var suksess :-) Billig var det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2013 Hvordan fikk du balansert den etterpå da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 14, 2013 Hvordan fikk du balansert den etterpå da ? Godt spørsmål. Dette har jeg ikke gjort. Så time will show... Kansje den vil havarere ganske kjappt, eller så ble det ikke noe mere ubalanse av denne prosessen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2013 Usikker på hvordan de gjør dette, men vet hvertfall at mine ble balansert osv når jeg sendte de til overhaling. Det finner du vell ut av vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...