Anbefalte innlegg

har problemer med ein 2003mod CADDY II Kassevogn (9K9A) 1.9 SDI

under kjøring går bilen i Nødmodus og legger seg på 1200omdr og glødelampa starter og blinke. tok en diagnose og fikk feilkode (18047) som går under gassposisjonsfølern på bilen som befinner seg: 1 på gasspedalen + 1 i sjølve spjelde.

har hatt lignende problemer med biler der bilen oppfører seg på samme måte og glødelampa blinker, og har utbedret feilen med å skifte diesel filter.har som før prøvd og skifte på caddyen uten forbedring.

gikk så videre for å teste følern på gasspedalen med diagnose apparatet og tok en parameter test og føleren på pedalen var OK

Sjekka så spjelde, som deretter ble skiftet uten noe form for forbedring.

har lest litt angående ECUen som står noe dumt plassert og att det har verdt en del problemer med fuktighet, tok av ecuen og såg men fant ingenting på den, dunka kontaktene godt med Elektrospray før eg satte det på igjen for å teste.

fortsatt ingen forbedring av problemet.

til nå så har eg skiftet: Diesel filter -> Gass spjelde -> følern på pedalen.

står fast på hva eg skal sjekke videre, så om noen har hatt lignende problem og mulig årsak er det bare og spytte ut :)

Takker på forhånd for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.