#1 Skrevet Oktober 7, 2013 Har fått sprekke i ene kjøleslangen og lurer derfor på om noen har denne liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2013 Hei Jeg skal sjekke, har nok et par sånne liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2013 flott det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2013 Funnet noe slange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2013 Sjekker i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2013 Opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2013 Opp^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2013 Greier du å få tatt bedre bilde av den slangen? Kanskje jeg har en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2013 Slik ser den ut. Går fra bakant av radiator inn på vannrail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2013 [ATTACH=CONFIG]208269[/ATTACH] Slik ser den ut. Går fra bakant av radiator inn på vannrail Send meg nr ditt, så skal jeg sende deg bilde. Tror jeg fant en sånn i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 21, 2013 Trenger enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 29, 2013 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...