#26 Skrevet Oktober 31, 2013 Ja var nettopp det eg var litt skeptisk til eg og Men du får gi beskjed om korleis det går då, så tar eg sikkert sjangsen eg og. Begynner å bli lei av å kjøre i mørket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 31, 2013 Jeg er sikker på at med dere skal være 100% fornøyd. Bare fordi dere ikke er kjent med denne metoden, dere er skeptiske. Men dette vil endre seg snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 31, 2013 En man hadde en ulykke. autokasko betalt for 1 ny frontlykt. Han kom til firma å regenerere den andre lampen. . Etter det gikk han kjørt hjemm. Etter 15 minutter han kom tilbake til firma og spurte hvorfor regenerering lampe skinner bedre som dette nye. Hva tenker dere om ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 1, 2013 Jeg gleder meg i hvertfall til å få nytt lys i bilen. Og jeg har allerede tenkt tanken om å sende inn reflektorene til min gamle Coupe quattro for å få shinet opp disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 2, 2013 Jeg fikk "nye" reflektorer i posten i dag, de så virkelig fantastiske ut! Blir skifte i morgen da det likevel er meldt pøsregn, så da kommer et bilde eller to til sammenligning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 2, 2013 Se hva forskjellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 3, 2013 Se hva forskjellen. joa. forskjellen er sikkert stor og fin den. men. hvor langvarigt er det? sitter med en følelse av at og re kromme reflektorene kun er en kortsiktig løsning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 3, 2013 I en epost til meg så gir han 2 års garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 3, 2013 I en epost til meg så gir han 2 års garanti. Du må lese nøye:p "Firmaet gir 24 måneders garanti på kvaliteten av utført tjeneste ved reparasjon av hele frontlykten, og 12 måneders garanti ved regenerering av enkelte deler" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 3, 2013 I en epost til meg så gir han 2 års garanti. sååå.. i praksis så gir man bare lyktene 2 nye år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 3, 2013 i praksis, tåler omtrent 160000km regenerering utføres på den samme maskin som den opprinnelige reflektor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 3, 2013 Nå har jeg skiftet delene i lyktene mine. Jeg måtte demontere hele lykten, men de trengte å tettes på nytt, så det var like greit å ta dem opp. Det jeg kan si etter å ha tatt en prøvetur er at dette ble bare helt fantastisk! Jeg burde vel ha tatt et sammenligningsbilde av gammel og ny, men slik ble det altså ikke. Likevel, lyset ble like bra som i en ny bil, og jeg monterte det sammen med nye Philips D2S pærer som jeg kjøpte inn for en liten stund siden. Med de gamle reflektorene var det bare så vidt jeg så noe hvis jeg kjørte i regnvær på vei uten gatebelysning. Her er et sammenligningsbilde av gammel og "ny" reflektor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 3, 2013 Supert. Då slenge eg inn ein bestilling eg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 9, 2013 Kan hende dette er nevnt annetsteds, men hvordan er det å få opp f.eks. A4-lampene som er i plast? Har forsøkt å demontere en del skadede originallykter med linseoptikk, men har ikke klart å få av "glasset" uten å ødelegge lykta. Har selvfølgelig forsøkt å varme lampene, men noen er så store at stekeovndøra ikke lar seg lukke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 9, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 14, 2013 Nye reflektorer er på plass, og montert inn. Lyset blei merkbart bedre, men om det blei like bra som ny bil vil eg ikkje ta stilling til. Ein ser tydelig forskjell på ny og gammel reflektor, så eg vil anbefale andre som vurderer eit nytt sett med reflektorer å slå til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 14, 2013 [ATTACH=CONFIG]208537[/ATTACH] Nye reflektorer er på plass, og montert inn. Lyset blei merkbart bedre, men om det blei like bra som ny bil vil eg ikkje ta stilling til. Ein ser tydelig forskjell på ny og gammel reflektor, så eg vil anbefale andre som vurderer eit nytt sett med reflektorer å slå til! har du renset linser med noe alkohol ? Hvis ikke, du ikke se 100% av effekten av regenerering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 26, 2016 Gammel tråd men sikkert aktuell for noen nå til høsten . Fikk nye reflektorer i går. Det er helt vanvittig forskjell. Byttet på A4 04 med bi xenon. Hadde problem å se veien før jeg byttet. Nå er lysene som "nye" igjen . Fikk reflektorer fra frontlyktservice . NB bilde er av gammel reflektor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet September 11, 2016 TheRetrofitSource.com har et sett spesifikt for B6 A4 her. Dette er dog kanskje mest aktuelt for de som ikke har original xenon. Jeg brukte de samme projektorene til min B5, men måtte få laget braketter utifra tegninger som finnes på nettet. – Linker i tråden min her. Det ble stoor forskjell fra H7-projektorene, som så slik ut etter mer enn 400k km: Legg merke til forskjell i lysstyrke i "hot spot" mellom ny og gammel projektor på dette bildet: Lyser også bedre i bredden de nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...