Anbefalte innlegg

Skal selge min 1999 (registrert 1998) Audi A6 Avant 2.8 Quattro Dette er en bil som er importert fra USA i 2008

135500 KM(Ikke miles) Har desverre dårlig med dokumentasjon for å dokumentere at km stand er korrekt, men ut fra slitasjen på bilen vil jeg si at det ut fra min oppfattelse virker riktig. Han som solgte bilen i USA er en eldre mann, og den hadde blitt lite brukt av han.

Jeg har i mitt eie byttet til Recaro interiør (fram og bakseter + dørsider) i sort skinn og alcantara. Ny frontrute montert i Mai 2013. Ble innstalert webasto på den i 2011.

Har byttet olje og filter på motor hver 10000 km. Byttet olje og filter på girkassen 2 ganger i mitt eie, senest i august 2012. Luft og kupe filter er blitt byttet 1 gang i året. Ellers er slite deler og andre deler byttet fortløpene ved behov.

Utstyr: Bose, varme i seter fram og bak, recaro seter med el justering, webasto, avtagbart hengerfeste. 15" vinter dekk på alu felg, kjørt 1/2 sessong, 16" sommer dekk 4 mm, på alu felg, xenon, regnsensor (ettermontert Hella),

Pris 55000 kr

Bilen har vært på EU kontroll. Fikk 4 stk toer feil

Feil justert langlys

Feil farge på blinklys bak (røde pga usa versjon, bestandig fått ener feil på dette tidligere).

Bremseslanger bak

Bærekule venstre øvre bakre slitt.

Kan selge bilen med pris reduksjon før dette blir utbedret.

a61.jpg

a65.jpg

a66.jpg

a67.jpg

11394437_720x0.jpg

11394438_720x0.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.