#1 Skrevet Mai 24, 2005 Noen som har god erfaring med utenlandske webshopper som fører EBC klosser og skiver ?? Kom med link......koster ALTFOR mye i Norge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2005 Disse hadde både god pris og service: http://www.performancebrakes.co.uk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2005 hadde jeg vært deg hadde jeg investert i noe annet enn den ebc driten, hatt det på en av mine biler, og ikke fornøyd, en på jobben har det på sin og han er heller ikke fornøyd, er visst ikke noe bra stål i skivene, og klossene hans var det dårlig passform av, pluss at dem støver noe dem reklamerer at det ikke gjør, hadde jeg skulle kjøpt skiver og klosser i dag hadde jeg kjøpt ferrodo klosser og brembo skiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2005 Hvis din bil veier mer enn 1200 kg må du ha Redstuff da Green er beregnet for lettvektere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2005 www.brakes4u.co.uk Super webshop, og grei kar, fikk skrevet ned fakturaen og komplett sett med turbogroove foran og vanlige bak(for lang lev.tid på t.g) med redstuff klosser havnet på litt i underkant av 6500,- ferdig levert og momset. Fikk alt levert på døren på litt under en uke. Har ikke hatt noen problemer enda og de biter som bare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...