#26 Skrevet Oktober 10, 2013 Jeg må bare spørre.. Dere som har disse såkalte 30w, har dere prøvd å måle disse? Ja led lyser bra men 30w tviler jeg MEGET sterkt på at de er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 11, 2013 Den pærer så grei ut den. Men på min bil er det ingen reflektor , så det er bare de to diodene som peker bakover som gir lys. De andre lyser bare opp selve lykten. Ergo så jeg ikke poenget i noen dioder på sidene. Fant derfor en pære som har 18 w totalt bakover. hmm, det har jeg ikke tenkt på....har ikke sett hvordan det ser ut på min b6, mulig det er samme opplegget ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 13, 2013 Monterte 55w xenon i ryggelysene på a6 c4 i går kveld. Vanskelig å få riktig inntrykk, men de lyser bedre enn nærlyset gjør framover. Stakkars nabo.. Hehe. Skal se om jeg får tatt et bilde som viser hvor mye de lyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 13, 2013 Monterte 55w xenon i ryggelysene på a6 c4 i går kveld. Vanskelig å få riktig inntrykk, men de lyser bedre enn nærlyset gjør framover. Stakkars nabo.. Hehe. Skal se om jeg får tatt et bilde som viser hvor mye de lyser. Har du et link til xenon settet du brukte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 13, 2013 Har du et link til xenon settet du brukte? Brukte vanlig h4 xenonkit jeg hadde liggende. Bixenon da faktisk, så har mulighet for dobbel styrke hvis jeg vil. Men er redd det blir for varmt inne i plasthuset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 13, 2013 det finnes 15w xenon kit til ryggelys. er ein her på forumet som selger (husker ikkje navn) men eit slikt 15w sett klarte å smelte litt av reflektroen på ein lykt, så å setta i 55w er litt ekstremt. reklektoren i baklys er ikkje like som frontlykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 13, 2013 Tom Are skaffer ihvertfall vet jeg: TRÅD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 6, 2013 Nå har jeg fått montert ryggelysene, kan vel si jeg er fornøyd. Lyser godt opp rundt bilen, men trodde de skulle lyse mer/lengre rett bakover.... kan vel ikke få i pose og sekk Mulig at led-pærene enda har forbedringspotensial! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 6, 2013 gikk for disse jeg=) kunne sikkert lyst bedre men, men lyser langt bedre enn de original glødepærene=) http://www.laagen-desibel.com/light/viewitem.php?groupid=7&productid=122 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...