#1 Skrevet Oktober 8, 2013 Hei! Så denne idag: Hva betyr det 1-tallet som er over 100-tallet? Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2013 I min A4 er det slik at det er to moduser, og i (1) så nullstiller forbruket, etc seg for hver gang jeg starter bilen (eller en viss tid), og i (2) så nullstiller den seg ikke før jeg gjør det selv med reset knappen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2013 Korrekt som Eivind sier, per kjøretur (1) og mellom hver gang du resetter komputeren (2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2013 Mange takk for raske svar! Da lærte jeg enda noe nytt idag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2013 Velger mellom program 1 og 2 ved å trykke på knappen under hendelen, eller så blar du deg rundt. Varrierer litt fra modell til modell så husker ikke eksakt hva det er på din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...