Norsk URS4 selges som delebil/rep objekt

Anbefalte innlegg

Da er det kommet til at s4en skal selges. Har vært en tro tjener dem siste 5 årene, men er nok litt sliten så trenger en god del TLC.

Er mye bra deler på denne og har blitt byttet etterhvert som ting har gått i stykker.

Ble også byttet en del ved forrige eu-kontroll.

EU godkjent i 1 år til. Bilen er gått ca 312 000km (husker ikke nøyaktig i farten) nye lager og ringer i motor for 50 000km siden, da ble også topp pakning og regreim byttet.

Er orginalt en Autolat, men er ombygget til 5-trinns manuell, alt av deler ble hentet fra s4.

 

Det positive

Er mye bra deler på denne.

3" simons rustfritt ca 30 000km

Lesjøfors senkesett (ikke i vognkort) gått ca 30 000km dempere ble byttet samtidig samt noe deler i forstilling

034 AAN/ABY/ADU Coil Pack Update Harness med coiler.

Avtagbart hengerfeste (orginalt som er skjult bak fanger når kroken er av.

19" felger med nye dekk kan medfølge for et lite tillegg, sommerdekk. Om ikke blir den levert med 16" på slitte sommerdekk.

Skinninteriør som er noe slitt men bare 2 hull :)

Klima som funker! Kompressor lager en litt snodig lyd men funker fint.

Turbosmart resirk ventil.

Har trykktestet trykk system nettopp, og alt av slanger og intercooler virker og være tett.

 

Det negative...

Den har en turbo som liker og sende olje ut eksosen, så denne må byttes. (høyt oljeforbruk)

Har et issue med starteren, ikke bestandig den vil fungere. Men bilen starter om man parkerer den strategisk i en bakke slik at man triller den igang :P

UFO bremsene er KAST i, så disse må byttes..

Karroseriet er slitt, rust og noe bungler.

Dørene kan være trøbblete også.

 

Kan være aktuelt og selge deler av bilen, men ser helst at noen kommer og tar den på rot, har i utgangspunktet ikke tid, lyst eller plass til og pelle deler av den, men må jeg så gjør jeg det.

Har nok glemt litt, men tror jeg har fått med det meste.

Hadde i utgangspunktet tenkt 20 000,- for bilen, men er åpen for bud :)

 

Var i daglig drift til jeg kjøpte meg ny bil. Skiltene er levert inn så er bare og hente ut.

Eu ok i 1 år til.

IMAG0453.jpg

IMAG0454.jpg

IMAG0455.jpg

IMAG0456.jpg

IMAG0457.jpg

IMAG0458.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor i landet står denne?

 

Mvh Leif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.