#1 Skrevet Oktober 8, 2013 Har nå kjøpt ny bil så nå må RS6en bort. Denne bilen må sees og prøvekjøres Er bare å komme med bud på denne nå,men ingen fantasibud http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44368009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 Ingen som vil ha billig RS6? Kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2013 (endret) Uffja... Dette hadde vært noe :-) Kansje km stand skremmer di fleste. Hva vil forsikring komme på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2013 Har gått langt ja,men den bærer ikke preg av dette. Hadde jeg sagt den hadde gått 150k hadde ingen reagert på det. Den har gått som pengetransportbil mellom Sveits og Italia frem til jeg kjøpte den. Jeg betaler 9300 i året med full kasko og 12000 i kjørelengde. Mulig jeg kan ordne gunstig forhandlerforsikring gjennom if 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2013 Denne så latterlig strøken ut til å ha den km-standen! Hva er det med setet bak på høyresiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2013 Bilen er strøken 😊 Det er bare barnesete som har stått der er ikke noe permanente merker. Dette er en bil som må sees/prøves for å forstå hva det er 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 22, 2013 Innbytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 22, 2013 Det kommer an på hva innbytte er og til hvilken pris send meg gjerne info på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2013 Ser at den nå plutselig er satt opp 100k i pris fra 299 til 399? Og jeg som satt fint på gjerdet å ventet på den skulle lenger ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 30, 2013 Prisen er fortsatt 299 Den går ikke noe lenger ned enn det så da må du vente lenge :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2013 da burde du se på annonsen din for der står det 399... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 15, 2013 Solgt :-) Til klubbmedlem :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...