#1 Skrevet Oktober 8, 2013 Hei, jeg skal skifte bremser på golfen min (MK5) de nærmeste dagene. Det jeg lurer på er om sylinderen på bremsecaliperen skal skrus tilbake eller om den bare kan klemmes inn igjen? Har prøvd å lese litt om dette, men finner litt forskjellig info.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2013 bak så skrus den, forran så klemmes den bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2013 Funker bra med billigste verktøyet på Biltema til 139,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2013 takk for var, men vet noen om de skru mot høyere eller venstre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2013 Skrur som vanlig. Mot høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2013 tusen takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...