#1 Skrevet Oktober 9, 2013 Hei, Lurte på om den orginale 1,1 motoren så står i Poloen min er noe å mekke/trimme? Eventuelt kunne jeg tenkt meg tips til motorer som passer bra i bilen uten de store modifikasjonene? Lurt i litt nyere 1,6 fra 6N eller no. Takk for svar :-)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2013 Bra motor å trimme, men trenger mer cc, dvs feks veiv fra 1,3l eller 1,4l. Blir skikkelig turtallsmotor med forgassere, vass kam, porting og grenrør. Billig er det dog ikke. 1,6 75 hk fra 6n passer rett i om du bruker din bunnpanne, samme med 1,4 16v 100hk motoren. Hva er budsjettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2013 Har i utgangspunkte ikke tenkt på noe budsjett, men den 1.4 16V er det den gti motoren? http://www.bruktbildeler.no/default.asp?lang=1&page=5864&item=8549,101 Restaurer Poloen min og vil ha noe mer fytt i den ser du og har ikke peilng på hva sånne motorer ligger på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2013 Det er ikke noe GTI, men det er motoren jeg nevnte ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...