SOLGT 95 A6 2.5 TDI Quattro Avant 140hk (AEL) EU ok til juni 2015

Anbefalte innlegg

1995 A6 2.5 TDI Quattro Avant 140hk (AEL) selges for NY PRIS 20000 /bud

 

EU ble tatt 09.08.13, og er da gyldig til 30.06.15. Da ble det bla. byttet calipere, skiver, klosser og håndbrekkwire bak. Ellers så er det byttet bla radiator, vakuumpumpe, dieselreim++ de siste 2 årene og har akkurat tatt oljeskift.

Bilen er lettstartet, bruker hverken olje eller vann og har fungert som daglig transportmiddel fram til nå. Km stand er 433k.

 

Utstyr:

17" Bolero felger med nesten nye dekk.

15" stålfelger med slitte vinterdekk

Bosio PP764 dyser Går godt og ryker litt svart (mye diesel) ved pådrag etc :evil:men gikk glatt igjennom eu.

Bose stereo

Cruise contr.

Avtagbart hengerfeste

Rullegardin i bakrute og bakdører

Rollo over bagasjerom

4x el vindu

Klimaanlegg som fungerer godt

6tr manuell

Varme i seter fungerer på begge sider

Sportseter

Sportsratt

S6 sportsfjærer

 

 

Av negative ting kan det nevnes:

Den ene forskjermen er det endel rust på, og det er overflaterust nederst på noen av dørene og litt og litt her og der. Ellers så er lakken ikke så mye å skryte av.

Svetter litt på bakdiff

Hull i førersetet

Bakluke er blå

 

ta kontakt på pm, tlf 93458443 eller thorvaldskudem(ætt)gmail.com

 

2013-10-09 16.24.45.jpg

2013-10-09 16.23.26.jpg

2013-10-09 16.23.47.jpg

2013-10-09 16.23.53.jpg

2013-10-09 16.24.00.jpg

2013-10-09 16.24.05.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noen respons?

 

Blir spennende å se hva du får for den, men i tilfelle du vil bli kvitt den i morgen så byr jeg 15 til din konto i kveld. Hvis ikke så får du med dette kanskje i gang noen høyere bud. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått noen respons?

 

Blir spennende å se hva du får for den, men i tilfelle du vil bli kvitt den i morgen så byr jeg 15 til din konto i kveld. Hvis ikke så får du med dette kanskje i gang noen høyere bud. ;)

 

Noe respons har det da vært, og en som var å så på bilen i går. Det er tydelig at disse bilene har sunket endel i verdi, så jeg er villig å diskutere pris.

Hadde utgangspunktet satt 20k som minstepris, men er som sagt åpen for bud. Noen som byr over Steinar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som byr over Steinar?

 

Ja jeg får vel by mer da. ;)

Da er forskuddet allerede sendt og jeg får tilbake bilen som Thorvald kjøpte av meg i sin tid. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.