#1 Skrevet Oktober 9, 2013 Noen som har gjort dette? Er clutch og svinghjul montert lengre bak enn starterkrants på disse? Ser i inspeksjonsluken og utfra plassering av slavesylinder ut som dette, og at en da slipper ta ned akslinger og diff? Curt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2013 Helt kurant jobb.. Clutch og svinghjul blir med kassa ut.. I inspeksjonsluka er svinghjulet skrudd fast til medbringer med 3 stk 16mm tolvkantskruer. Girkassebolten bak partikkelfilteret er litt dritt, men med leddforlengere og litt fantasi går det greit. Motor bør henges opp i forkant, for når du løsner kassa fra motor vil motor helle fremover og hvile mot frontseksjon, da blir det vanskelig å få kassa inn igjen pga vinkelen på motor.. Servo røret/slangen bøyer du pent nedover (ikke lag knekk på den) Noe du lurer på, så bare spør i vei.. Hatt ut 10-15 slike.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2013 Konge! Såg bare litt snålt ut, siden det virket som en kunne dele kassen før clutch huset. Virket som det var avstand fra clutch/svinghjul og inn til starterkrants på en måte, og det virket litt rart men genialt på en måte..... Men men. Da må den deles på vanlig måte og akslinger løsnet i flenser inne. Må rattaksel av på tannstang? Og eksos løsnes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2013 Ratt akselen tar du av ja.. Bare sett på ratt låsen først så rattet ikke snurrer når den er løsnet. Dobbeltklemma på eksosen kan du løsne, for da blir det enklere å løsne den bakre traversen til kassa... Drivakslene løsner du bare, trenger ikke ta dem helt ut.. Alltid smart å løsne batteripolen også, men ikke smekk igjen bakluka når Polen er av, for da kommer du ikke inn i bag rommet igjen får å få ut clutch og svinghjul fra kassa løsner du venstre flensaksel og drar den ut. Kan hende du må bruke en liten slegge for å løsne den. Clutchen kan da bare dras rett ut.. Vær sikker på at du får den helt i bånn igjen ved montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2013 Drivakslene løsner du bare, trenger ikke ta dem helt ut.. . Hva mener du her Øyvind? Løser eg bare flenseboltene på begge sider, eller vipper eg ut akslingene? Må eg løse noe i forstillingen for dette? Ta av bærekuler eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2013 Hva mener du her Øyvind? Løser eg bare flenseboltene på begge sider, eller vipper eg ut akslingene?Må eg løse noe i forstillingen for dette? Ta av bærekuler eller noe? Glem dette:-) Gikk helt fint når eg såg over:-) Problemet er som du nevner bolten til starteren. Gå tilhelv...... WTF???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...