#1 Skrevet Oktober 9, 2013 Har hatt en del fjusking/bortfall av en sylinder til tider ved moderat gassbruk. Har orginale coiler og bil har rullet 255 000km. Tenkte å starte med å skifte plugger og ser fort at samtlige plugghull har mye olje som nesten dekker tennpluggene. River så av toppdeksel og ser pakningen er hard og sprø. Ny pakning blir bestillt. Ser også at gummihettene som står mellom coiler og plugger (som en forlenger) er noe skadet og gummi er revnet litt på alle i nedre kant mot plugg. Er disse 5 gummihettene lette å rimelige å få tak i nye? Ca pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2013 Kjøp deg et sett med tfsi coiler fra Hansenmotorsport.no Skift coiler og plugger. Med tfsi coilene så kan du fjerne sluttrinnet også,så er du kvitt enda et potensielt problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2013 (endret) Tenker du på konverteringskit til 3995,- som hansenmotorsport selger? Mistenker den suger falsk luft et sted. Føler den får litt lite suppe siden den dovner nesten bort ved gjevnt og lite gasspådrag. Men våkner til ved å gi mer gass, og går greit ved full gass med unntak av periodevis litt fusk. Får sjekke slanger og cooler i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2013 Løst. Motor gikk tilsynelatende for magert ved lite pådrag men ble friskmeldt ved å skifte lamdasonden. Bør vel på kort sikt få et coilkit uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...