#1 Skrevet Oktober 9, 2013 Noen fra lokallaget som har tenkt seg innover ? morro å fått vært en gjeng fra Telemark som evt hadde kjørt samla innover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2013 Hovedstyret i VACN stiller opp med egen stor stand, flere medlemsbiler utstilt etc. Sendte mail til deres leder, Even, om dette i går. Håper å se så mange som mulig av dere der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2013 Tar nok turen innover, men ikke med mk2en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2013 Jeg skal! Skal stå på OijOij sin stand hele helgen så er bare å stikke innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2013 Info vedr felleskjøring etc her: http://forum.vacn.no/showthread.php?262728-Felleskj%F8ring-bes%F8k-p%E5-Oslo-Motor-Show-25-27-oktober-Lillestr%F8m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2013 detta blir nok kanon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2013 Jeh skal nok innover pga at jeg skal polere to biler til amcar sin stand der, men om jeg reiser direkte fra østfold der jeg skal gjøre oppdraget eller om jeg drar retur skien for så returnere dagen etter vet jeg ikke enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...