#1 Skrevet Oktober 10, 2013 heisann er det noen her som har byttet oljesil og pumpe på en audi a4 1.8tq 1999modell. er dette en grei jobb tenker mest på bunnpanna har hørt så mye om det er et rent helvete å ta av? Takker for alle svar :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2013 Hehe, ja er litt jobb. Har nettopp plukket ned en 1.8t bunnpanne. Du må finne en måte å henge opp motoren på. (Jeg brukte 2stk 2"8" på 20cm som jeg satte på innerkant av skjermene, og en 2"4" på tvers over. Og strammet opo med stropp på bakerste øre på motoren.) Og så må du ned med travers i fremkant samt det fremste motorfestet. Da er det sånn høvelig fritt frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2013 Et bilde Lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2013 Takk for svaret det vet jeg litt hva jeg må gjøre :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...