Klimaanlegg 02 Passat TDI helt dødt

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Begynner jeg å gå meg mektig lei på denne drittbilen...

Nå som diverse andre ting begynner å gå seg til dukker andre feil opp...

Nå er klimaanlegget helt dødt.Både i displayet og jeg tror heller ikke vifta går rundt..

ESP lampa kommer også på til og fra,og bilen begynner fuske som fy.Jeg stopper bilen og starter igjen og problemet er borte.

KAn det være at bilen begynner kræsje helt på det elektriske? For hva jeg vet så har ingen av disse feilene noe med hverandre å gjøre??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ESP har vel dårlig kontakt med en sensor/dårlig sensor.

På hvilken måte fusker den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den rister veldig og får laveffekt....Nesten som den går på få sylindre og det soter noe fra eksos...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme problem med klimaanlegget på min 03mod. Det løser seg om jeg kjører en grunninnstilling med vag-com. Da virker det stort sett fint en laang stund. Merker problemet først ved at spjeldene ikke går skikkelig i posisjon, og det kommer minimalt med luft ut av dysene selv om vifta går for fullt. Om jeg unnlater å grunninnstille når det skjer konker hele greia ut etter en stund. Hjelper midlertidig å stoppe bilen, og starte den igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oil Sensor Workshop også nå =S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få lest ut feilkodene. Enklere å finne løsningen da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke noen feilkoder som handler om klimaanlegget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er løst...Det var sikring nummer 5 =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er løst...Det var sikring nummer 5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde akkurat samme problem på min, og da var det også den sikringen som gikk. Gikk til klimadisplay, setevarme, klimakompressor. Men ifølge sikringskartet var den sikringen til instrumentbelysning, men det var iorden: klø :

Men det som gjor at den gikk hos meg var gnag på ledningen til klimakompressoren og den gikk til jord

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.