#1 Skrevet Oktober 10, 2013 (endret) ...gitt bort... Det skal støpes gulv i garagen, så i den forbindelse ser jeg meg nøtt til å få vekk lit ting. Alt gis bort så samlet som mulig. Ingen garanti, div deler kan ha skader\feil. Sendes ikke.. komplett døramme med vindu HF med sveiv. Komplett midtkonsoll med knapper, klimapanel osv prefacelift. To kjølevæsketanker, en ny og en brukt. To stygge hovedlykter med led-stripe. Forsterker og basser til aktive høytallere (ikke bose) to dørpaneler høyre og venstre framme. Sittepute til baksete med grått stripete mønster (facelift) Div callipere bak (må trolig overhales) +++++ div deksler, bokser, speil, aeb motordeler, Kom å hent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2013 Er intr i noe av delene ihvertfall! Skal til oslo i helga, send meg mld så kan vi avtale noe nærmere... 91770996 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2013 Kjølevæske tanken hvit type eller gul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2013 Hvilke motordeler har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2013 Kjølevæske tanken hvit type eller gul? disse tankene er hvite originale, så den nye er hvit. Men dette er ikke en orginal del, så jeg hadde litt problemer med at den ikke holdt på trykket. Mulig det bare var lokket men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2013 Hvilke motordeler har du? div brakketter, svinghjul, oljepumpe, stempler, +++ kommer ikke på alt i farten, men det er en eske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2013 disse tankene er hvite originale, så den nye er hvit. Men dette er ikke en orginal del, så jeg hadde litt problemer med at den ikke holdt på trykket. Mulig det bare var lokket men. Viss du kan møte meg på fornebu i løpet av kvelden med den nye tanken så skal du få en 50 lapp for strevet :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2013 Beklager, men du er nok lit sent ute. Tanken og en del andre deler er blitt hentet allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2013 Rop ut vis du finner den siste kambukken til den toppen jeg hentet hos deg for en stund siden. Så det mangla en da jeg tok en titt på den forrige uke:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2013 Stort speil høyre side? Er det fra avant eller sedan? Kunne trengt dekselet som sitter på bakerste vinduet, høyre side, sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2013 Rop ut vis du finner den siste kambukken til den toppen jeg hentet hos deg for en stund siden. Så det mangla en da jeg tok en titt på den forrige uke:p Kan ta en titt! hvilken mangler du? - - - Updated - - - Stort speil høyre side? Er det fra avant eller sedan? Kunne trengt dekselet som sitter på bakerste vinduet, høyre side, sedan. Har bare små hørespeil og ikke noe interiørdeksler til sedan desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2013 Har bare små hørespeil og ikke noe interiørdeksler til sedan desverre. Det er på utesiden, eksteriør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2013 Mener å huske at det var den som var lengst unna kamdrevet på eksos-siden. Skal dobbelsjekke imorgen tidlig og si ifra vis det er feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...