Anbefalte innlegg

Minner om dette, ikke lenge til nå.. Så her kan vi vel lage en slags "påmeldingsliste" eller?

 

For de som ikke vet det er da dette i Namsoshallen, dette er fra 9-12 juni. Det vil bli db-drag, midnight cruise, dragrace og utstilling av bortimot 100 biler i hallen.. :) ++

 

 

http://www.midtnorskmotorfestival.no/ Her finner dere litt snack, blant annet program for helga...

 

Håper det kommer noen fete Audi's dette året også, for quattro+turbo+femmer = : rock ::evil::nana::): rock :: smil : DRAGRACE!!

 

 

Uansett så starter jeg med å "melde" meg:

 

Tormod Holien, blir å treffe alle dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder fra 2004:

 

S2'en der var visst heeelt syk, når han bare fikk tumlet den i andregiret var den visst killer nr 1!! :evil:

S8.jpg

IMG_1143.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par bilder fra 2004:

 

S2'en der var visst heeelt syk, når han bare fikk tumlet den i andregiret var den visst killer nr 1!! :evil:

 

Det var avdøde Øystein Vige som kjørte den grønne s2'en. Gikk godt den ja.

: gråter :

 

Synd med midtnorsk er tidspunkt. Er jo ACR 'sommertreff' samma helga.

Tror det blir prioritert av dem fleste av oss i trondheim iallefall.

 

Mvh Morten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2'en der var visst heeelt syk, når han bare fikk tumlet den i andregiret var den visst killer nr 1!! :evil:

 

 

Øystein sin S2 det der - og ja det gikk godt på Namsos, men dessverre så 'feiget' han i et drag og ble slått ut av en amcar :( (bilen hadde potensialle til å gå helt til finalen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal til BugRun, så det klaffer dårlig der og..

 

Men ros til de som setter igang slike festivaler! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer nok, men må være her i Beitstad (Steinkjer) lørdag mellom 11:00 og 15:00.

 

Samkjøring til Namsos fredags ettermiddag folkens???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fort skje ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått R32-stylinga snart Anders? Eller i det hele tatt hørt noe mere?

 

Hadde vært bra hvis du hadde fått til å blitt med på utstilinga sammen med Tormod da. : rock :

Hadde det ikke vært for den stygge rosa på panseret over venstre lykt, skulle jeg også stillt på utstillinga.

 

Men, det får bli neste år kanskej.... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den stylinga lar vente på seg Erik. Begynner å bli mektig lei. Han figuren som eier sjappa jeg kjøpte fra er i Japan nå da. På bilmesse. Han garanterte uansett at jeg skulle ha fangeren på slutten av mai, såe..kommer sikkert (je rait).. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekker interessen for kolonnekjøring fra Steinkjer til Namsos fredag 10. Juni. Synd at WestSide-Racing skal ha eget treff den helga. : dum :

Skal sjekke med Steinkjer Gatebilklubb om de kanskje er interessert i år bli med å kjøre sammen til Namsos. Jo flere, jo bedre, eller....? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt at ACR er samtidig. Blir vel lite om de gromme Audiene i Namsos i år ettersom "Es gutta" drar til Mo I Rana.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk bekreftelse idag, min bil skal på utstilling i hallen.. :)

 

Noen tips til hvordan jeg/vi kan representere klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordne deg en slags ministand ved sia av bilen, hvor du snakker varmt om klubben og verver flere medlemmer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordne deg en slags ministand ved sia av bilen, hvor du snakker varmt om klubben og verver flere medlemmer!

 

tja... men noen må skaffe meg litt brosjyrer/info..! Regner med at Erik har noe liggende : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk endel Treffpunkt i posten idag. Kan ta med de til Namsos, som vi kan legge ved Audi'n. Har ikke stort annet da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har nevnt tidligere burde vi hatt et banner ;)

 

Ala dette Camp1-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet det, men dette skal vi vistnok få fra sentralt hold, så jeg har ingen styring på det.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når skal vi eventuelt få det? kan ikke du slenge ivei en mail til det sentrale holdet da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

allerede gjort......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har nevnt tidligere burde vi hatt et banner ;)

 

Ala dette Camp1-vi.jpg

 

 

hehe... Rått, under der er det sikkert plass tin en Audi/Vw ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler på at teltet er med ;) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg vet det, men dette skal vi vistnok få fra sentralt hold, så jeg har ingen styring på det.....

 

Og får vi det, så regner jeg med at den A3'en i bakgrunnen også er med? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og får vi det, så regner jeg med at den A3'en i bakgrunnen også er med? : smil :

 

Får sikkert også med traktorplenklipperen i bakgrunnen, må jo ha noe til å slå plenen med der standen skal være ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi traktoren med, må vi jo få med han som klipper plena også.....

 

Siden vi først skal tulle med det lixom.... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.