#26 Skrevet Juni 6, 2005 Klippe plen er kjedelig, så den støtter jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 6, 2005 Spørsmål til samtlige i NordTrøndelag: - Hvem skal på MidtNorsk Motorfestival i helga? * Evt. Når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 7, 2005 er i namsos fra kl 11 på lørdags formiddag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 7, 2005 Skal stille ut bilen, så er i hallen ei halvtime etter åpning på fredag, så stikker jeg til Drag'et hvor jeg skal ha Ambulansevakt.. Kommer vel til hallen inimellom kvalifisering og drag.. (13.00 kval, 17.00 Drag) Komplisert? Neeida! Er i hallen hele søndagen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 7, 2005 Får ikke til å ta turen jeg.. Har forresten en kompis som holder på å bygge Golf 1 nå. Full rieger styling, brock felger og turbo-intercooler.. Hjalp han å ta ut gamle motoren sist uke faktisk. Tror ikke han er fremmed for å bli med på et treff heller i sommer en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 9, 2005 Tormod: Kan du sende over en PM med mobilnr ditt, slik at jeg kan ringe på deg eller sende en sms i morgen (fredag) ang. diverse klubbeffekter. Bl.a klistremerker, Treffpunkt og kanskje skiltplater. Kommer oppover på fredag en tur og på lørdag ettermiddag/kveld. Opptatt med andre greier på lørdag formiddag da vett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...