#1 Skrevet Oktober 11, 2013 Hei. Har en lekkasje til den ene demperen. Slangen som kommer utifra hjulbuen å går til luftdemperen lekker Noen som har forslag på hvordan dette kan tettes? Eventuelt hvor mye jobb er det å bytte slangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2013 Kan sikkert bruke en "Raufosskobling" sånn som man bruker til å tette / skjøte luftslanger på lastebil... Du får i fra 4 mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2013 foran eller bak??? går vel nesten utifra at det er foran=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2013 Det er foran på fører siden. lekasje 2 steder på slangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2013 er vel ikke tilfeldigvis like ved der slangen går ut av hjulbuen? slangen er nemlig litt slitt der hos meg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2013 stemmer det + en mindre lekasje ved første plast klips. Hvor kan jeg få tak i slike "raufosskobling" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2013 Jeg kjøpte på Tess til min hvertfall, er ikke dumt å ha et par liggende i bilen har jeg skjønt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2013 husker du dimmen på de koblingene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...