Anbefalte innlegg

Quattro selvfølgelig!

Bilen ble kjøpt av meg i sommer som et lett prosjekt!

Har sett over og byttet deler for å få den i teknisk god stand!

Alle deler er nå på plass så det er en komplett bil! Lakken er helt grei med en rustboble framme ved ene vindushjørne og ett ved alulista bak! Under så har jeg funnet et hull i V innerskjerm mot kanal som bør utbedre før du kjører for mye!

 

Den er som sagt hel og grei og i teknisk god stand! Eu godkjent og 4hjulsmåling er tatt!

Står ikke skilt på bilen nå men kan bare bestilles så er den på veien! :)

Interiøret er uten hull med de orginale quattrorutene!

Ny powerflex difforing

Vindavvisere på fordører

Zender turbo 2 15" felg med nye dekk

Bytta regreim, vannpumpe og strammehjul

 

Kommer mer bilder i morgen

Ellers så er det bare og spørre om du lurer på noe!

Pris 45000!

Masse deler kan følge med! Som gearkasse, komplett for og bakstilling, framskjermer og masse interiørdeler, 4,2lv8 med tannstang, bremsecyl og div deler for ombygging!

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, den ble bra! Der har du en velfortjent verdistigning også. :)

 

Ikke at jeg regner med det men si fra dersom du vil bytte mot:

A6 C4 Avant quattro 2,8 30V 193hk automat. Nylig EU godkjent, mye nytt i den forbindelse. Mørk grønn metallic, lite rust/riper. Meget godt utstyrt: Takluke, klima, 3-eiket sportsratt, grått sportskinn med varme, kjørecomputer, autosjekk, fartsholder (virker bare av og til) og motorvarmer. Nyservet med motorolje/filter, bensinfilter, luftfilter og plugger. Super komfortabel vinterbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er nå til salgs igjenn pga useriøs kjøper som hadde undertegnet kontrakt..

Går til førstemann som står her med penger! Ingen budrunde!

Tlf 48051083

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, snart veteran fortsatt til salgs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.