Anbefalte innlegg

Har ett sett originale 2-delte BBS Speedline 8,5x19 ET43 liggende, med så og si nye 225/35 dekk. NAV på 57,1mm.

Felgene er i bra stand, uten kast, bulker eller skjevheter!

Noen små-merker finnes, 2 senter har noen småriper (synlig på nært hold), samt 2 kanter har antydning til klarlakk slipp på str med 50-øring.

Felgene ligger lagret i verksted, så nærbilder kommer.

 

Selges kr 9000,-

 

Felgene befinner seg i Hamar. Nås på tlf 41042558 eller i tråden!

 

IMG_25151.jpg

 

IMG_25141.jpg

 

IMG_28761.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De felgene der hadde vært perfekt på bilen min! : sikle : Er det mulighet for innbytte, med mellomlegg fra min side?

Jeg har et sett med Mercedes SLR replika felger med 19x8,5 ET35 foran + 19x9,5 ET35 bak, og et sett med originale BBS CK 19x8,5 ET35.

Det sitter dekk på alle sammen, og ingen av felgene er kantkjørt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre ikke intr i innbytte, kun rent salg :)

 

De felgene der hadde vært perfekt på bilen min! : sikle : Er det mulighet for innbytte, med mellomlegg fra min side?

Jeg har et sett med Mercedes SLR replika felger med 19x8,5 ET35 foran + 19x9,5 ET35 bak, og et sett med originale BBS CK 19x8,5 ET35.

Det sitter dekk på alle sammen, og ingen av felgene er kantkjørt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer oppdaterte bilder av felgene (antydningen til klarlakk-slippet sees på nærbildene)

 

IMG_2970.jpg

IMG_2963.jpg

IMG_2964.jpg

IMG_2966.jpg

IMG_2967.jpg

IMG_2969.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.