Ledige plasser for vnterlagring av bil!

Anbefalte innlegg

Da er den kalde og sure årstida på vei.

 

Og for de uten garasje betyr det vinterlagring!

 

Jeg har en nabo som eier en bygning med plass til noen biler, der er de låst på innegjerdet område og en trygg plass å ha bilen stående. Det er litt lunk på i lokale så det ikke fryser eller slår seg der. Lokalet er tidligere slakteri på et lakseoppdrett så det er strøkent, reint og med fliser på veggen og maling på gulv.

Jeg har pr i dag 2 biler der og det står noen andre klubb-biler der, prisen er jeg ikke helt sikker på men rundt 3500-4000 for en sesong mener jeg.

 

Det er ikke for mange plasser så her må en være raskt ute!

 

Det er to brødre som eier dette i lag, det er bare å ringe og fortelle hva det gjelder og avtale videre når og hvor.

 

Svein Idar Rong-91374730

 

 

 

 

Lokalet befinner seg i Øygarden ca 35 min kjøring fra Bergen sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale dette lokalet, hadde A3en der i vinter, og har en bil der nå ( håper jeg iallefall, har ikke snakket med de på en stund)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale dette lokalet, hadde A3en der i vinter, og har en bil der nå ( håper jeg iallefall, har ikke snakket med de på en stund)

 

Du har nok en bil der enda... blir ikke kvitt gamle biler så lett: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje dette hadde vært til vurdering ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje dette hadde vært til vurdering ;-)

 

Vurdering var vist gratis i følge utleier....: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.