#1 Skrevet Oktober 13, 2013 Tenkte vi kunne ha en egen tråd for bilder/videosnutter fra denne herlige dagen, jeg starter med en video av min og kommer tilbake med mer fra de andre jeg fikk på film. [video=youtube_share;8O-4_KMX6pU] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg hadde frysninger hele tiden når jeg stod bak bilen for en lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2013 Her kommer mitt bidrag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 15, 2013 (endret) Noen plasserte seg strategisk (se sjokoladekaken på bordet...) i lokalet: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 15, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 15, 2013 Viktig å ta av håndbrekket før dynotesting: Bilen Andreas Bakkerud kom i: Det var mitt lille bidrag:p Dersom noen vil ha bilder på stort format eller har andre ting de lurer på, send meg en pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2013 Hmm, var noe kjent med de skiltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2013 Herlig denne dagen kommer jeg til å ha friskt i minnet lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2013 Meget bra treff dette her, og mye fine bilder! Håper sånne treff blir gjentatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2013 [video=youtube_share;h07nAxjtIyk] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2013 Håndbrekket er greit å huske ja, hoho:-) fant feilen til overoppheting dagen etterpå, luft temp Sensoren i innsuget var gåen. Så bilen fikk meget feil blanding.. Hadde vore greit å funne ut dette før, men men:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 19, 2013 Du får skrive det bak øret til neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...